خرید بره موم خالص

خرید بره موم خوراکی خالص ارزان را می توانید از تولید کنندگان محصولات غذایی زنبور عسل دنبال کنید. این محصول کارایی درمانی و بهداشتی خواهد داشت. اما با این وجود بره موم اصل را باید خریداری نمود.
از جمله تولیدات زنبور عسل می توان به بره موم اشاره کرد. شاید دیدن ظاهر بره موم که در ادامه آن را بیان می کنیم، شما را دچار تردید کند که یا واقعاً بره موم خوراکی است؟ چگونه بره موم را استفاده می کنند و اصلاً چه فایده ای دارد؟

زنبور عسل تنها شهد گل ها را استفاده نمی کند. از صمغ گیاهان هم استفاده می کند. و البته همه گیاهان صمغ ندارند. در نتیجه حالت چسبندگی دارد و رنگ تیره دارد. البته رنگ های دیگری هم دارا است که بسته به نوع صمغی است که زنبور استفاده کرده است.
از نظر خواص هم برخی خواص دارویی و درمانی مثل مبارزه با سرطان بره موم و نیز استفاده از بره موم در ضد عرق ها و بوگیر ها کارایی لازم را برای انسان دارد.

خرید بره موم خالص عمده

خرید بره موم خالص عمده توسط زنبورداران برای کارهای مرتبط با کندو و نیز تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی انجام می شود.
میزان خرید عمده هم از چند کیلو خواهد بود. در نتیجه زنبوردارانی که امکان برداشت از کندو ها را دارند، می توانند مازاد مصرف خود را به فروش برسانند.

قیمت عمده بره موم خالص در مجموعه عسل هفت ارزان تر از 200 گرمی یا حتی 1 کیلویی آن محاسبه می شود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]با خرید عمده بره موم خالص از این مجموعه از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید.[/box]

خرید بره موم خالص

مشخصات بره موم خالص

خرید بره موم خالص با مشخصات زیر ممکن خواهد بود.
رنگ ظاهری بره موم بسته به گیاهانی که زنبور از آن ها استفاده کرده از زرد تا قهوه ای تیره است.
از نظر نرمی هم در دمای 25 تا 45 سانتی گراد منعطف است، و حالت چسبندگی دارد.
اما وقتی دما زیر 15 درجه باشد، حالت شکنندگی خواهد داشت.

خرید بره موم خالص

قیمت مناسب خرید بره موم

قیمت مناسب برای خرید عمده بره موم چند است؟ اولاً برای مصرف بره موم به صورت خوراکی نیاز به استفاده از آن به شکل عصاره و یا کپسول و قرص است. عصاره در ایران با پایه الکل استفاده ندارد.
و در حالت خام هم بره موم خوراکی نیست. قیمت در هر حالت مذکور متفاوت است.

بره موم خام به دلیل اینکه هیچ گونه فرآوری و کار اضافه به جز برداشت آن از کندو قیمت مناسب تری در مقابل فرآورده های آن دارد.

فرآورده های بره موم خام عبارتند از:

  1. عصاره بره موم.
  2. کپسول بره موم.
  3. قرص بره موم.
  4. پودر بره موم.

اما فرآورده های نام بره در فوق به دلیل انجام یک سری کار های اضافی برای تولید هر کدام قیمت بالا تری در برابر خام آن دارند.

برای اگاهی از بره موم خام و دیگر فرآوری های آن با مدیر فروش مجموعه عسل هفت تماس حاصل فرمایید.

خرید بره موم خالص