مراکز فروش عمده ژل رویال اصل در کشور در کجاها قرار دارند؟ آیا در بازار محصولات تقلبی و یا بی کیفیت از ژل رویال هم وجود دارد؟ میزان خرید از مراکز معتبر فروش چه حدی است؟
برای برخی مواد غذایی مثل عسل و یا فرآورده هایی همچون ژل رویال به دلایلی که شامل خواص دارویی و درمانی، مصارف بهداشتی و صنعتی و نیز به دلیل مصرفی که در کندو عسل دارد، امکان تقلب و سودجویی بسیار بالا است.
در نتیجه کلیه خریداران در هر یک از مصارف نام برده شده، حتماً دنبال مراکز فروش معتبر می گردند که محصولات اصل خریداری کنند.

در عین حال برای مراکز فروش معتبر هیچ محدودیتی برای تأمین میزان سفارشات وجود ندارد و کمتر اتفاق می افتد که با پاسخ عدم موجودی مواجه شوید.
ژل رویال به دلیل این که خواص فوق العاده ای از خود برای درمان سرطان ها نشان داده و بسیار مقوی است، می تواند با قیمت بالا عرضه شود.
در بازار انواع ژل رویال خارجی و چینی بی کیفیت وجود دارد که بعضاً به قیمت ژل رویال اصل فروخته می شود.
این ژل سلطنتی و یا شاه انگبین ضد سستی بدن و توان بخش عضلات بوده و حتی برای درد های قاعدگی خانم ها هم مفید می باشد.

 

مراکز فروش عمده ژل رویال

مراکز فروش عمده ژل رویال زنبور عسل

اما سوال مهم این متن که پاسخش برای مصرف کننده ها و پخش کننده های محصولات زنبور عسل اهمیت دارد، این است که مراکز فروش عمده ژل رویال در انواع اصل و ایرانی کجا ها است؟
اگر مراکز فروش اینترنتی را بخواهید که سایت های معتبری که در صفحه اول گوگل جا خوش کرده اند و دسترسی به آن ها آسان است، یکی از راه های خرید عمده می باشد. ولی با این وجود باز هم باید مواظب کلاهبردار ها بود و محصول را از نظر کیفی تست کنید.

اغلب سایت های معتبر امکان ارسال نمونه دارند و توسط زنبورداران پشتیبانی می شوند.

اما در هر شهری هم مراکزی برای فروش عسل و فرآورده های زنبور عسل فعال هست، که اگر با فروشنده آن آشنایی کافی دارید می توانید اعتماد کنید که ژل رویالش اصل است.
اغلب مراکز فروش محصولات زنبور عسل مثل ژل رویال در شهر هایی که تولید کننده عسل زیاد است، مثل اصفهان، مرکزی، تهران، البرز، تبریز و شیراز فعال هستند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]یکی از سایت های معتبر که دارای نشان اینماد است و به عنوان مراکز فروش عمده ژل رویال اصل در ایران فعالیت می کند فروشگاه اینترنتی عسل هفت می باشد.[/box]

مراکز فروش عمده ژل رویال

قیمت ژل رویال

قیمت ژل رویال اصل در مقایسه با ژل های خارجی و چینی به دلیل کیفیت و خالص بودن گران تر عرضه می شود.

این ماده شیری رنگ تنها باید توسط زنبور عسل های کارگر تولید شود و نقش انان تنها باید در برداشت آن باشد.

اما متاسفانه بشر با اضافه کردن ماده های دیگر کیفیت آن را کاهش و به نام های ژل خارجی، چینی، مالزی و استرالیایی در بازار محصولات محصولات زنبور عسل ارائه داده اند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای تشخیص اصل بودن شاه انگبین از ژل های خارجی تنها یک راه وجود دارد و آن ها آزمایش کردن پارامتری به نام HDA است.[/box]

اگر پارامتر HDA بالای 2 درصد باشد یعنی اصل و ایرانی می باشد و اگر کمتر از 2 درصد باشد خارجی و چینی خواهد بود.

به همین دلیل قیمت ژل رویال ایرانی در مقایسه با دیگر ژل ها گران تر خرید و فروش می شود.

مراکز فروش عمده ژل رویال

خواص ژل غذای شاه انگبین

در ابتدا مروری بر روی خواص غذای ملکه زنبور عسل خواهیم داشت:

  • کنترل کننده بیماری های ام اس و پارکیسون.
  • بهبود مشکلات مغزی.
  • درمان ناباروری.
  • رفع تنبلی تخمدان و تقویت اسپرم.
  • کنترل کننده چربی خون و فشار خون.
  • بهبود درد های مفصلی و استخوانی.
  • رفع کسلی و بی حالی.
  • تنظیم کننده دوره قاعدگی.
  • تقویت سیستم ایمنی بدن.
  • درمان بیماری های کلوی و ریوی.
  • رفع چین و چروک و لکه های صورت.
  • درمان زخم.

برای بهرمند شده از خواص غذای ملکه زنبور عسل جهت درمان بیماری ها باید در ابتدا به کیفیت و اصل بودن آن توجه شود.

زیرا ژل های خارجی همان گونه که در فوق به آن اشاه شده است از پایین ترین کیفیت هستند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در مجموعه عسل هفت پارامتر اچ دی ای 2/6 دهم می باشد یعنی بهترین ژل رویال ایرانی را عرضه می کند.[/box]

از این رو مصرف کننده گان زیادی که در اصفهان و شهر های دیگر ایران مانند تهران، کرج، شیراز، همدان، تبریز، قزوین، یزد و غیره جهت خرید ژل رویال اصل به این مجموعه روی آورده اند.

مراکز فروش عمده ژل رویال

نحوه مصرف رویال ژلی

نحوه مصرف رویال ژلی به صورت های مختلفی انجام می گیرد.

یکی از روش های مصرف این ماده مقوی ترکیب آن همراه با عسل طبیعی مانند عسل گون، عسل وحشی و عسل چهل گیاه می باشد.

روش دیگر آن که برای کودکان زیر دو سال پیشنهاد می شود ترکیب 1 الی 2 گرم ژل همراه با شیر می باشد.

و روش دیگر مصرف ژله رویال به صورت خام است.

بهترین زمان برای مصرف سه روش بالا باید 30 الی 45 دقیقه قبل از صبحانه صورت گیرد.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]در نظر داشته باشید اگر ترکیب رویال ژلی را با شیر انتخاب کرده اید باید بلافاصله پس ار حل میل شود.[/box]

مراکز فروش عمده ژل رویال

خرید غذای ملکه زنبور عسل

دسترشی و خرید ژل رویال ایرانی و اصل برای بسیاری از مصرف کننده گان مشکل شده است.

زیرا این ماده با ارزش را در پایین ترین کیفیت به عنوان غذای ملکه زنبور عسل با قیمت های بسیار ارزان در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

از این باب مجموعه عسل هفت با ارائه برگه آنالیز شده ژل رویال اصل و ایرانی را به صورت اینترنتی و تلفنی در اختیار تمام مصرف کننده گان قرار داده است.

یکی دیگر از فعالیت های مهم این مجموعه برای مشتری های که خرید خود را بالای 20 گرم ژله رویال ثبت سفارش زده اند ارسال به صورت رایگان و در کمترین زمان صورت می گیرد.

حال برای ثبت سفارش و گرفتن برگه آزمایش جهت اطمینان از اصل بودن غذای ملکه زنبور عسل به صورت مستقیم به کارشناس فروش مجموعه عسل هفت از طریق راه های ارتباطی تماس با ما درخواست خود را تقاضا نمایید.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]مناسب بودن قیمت ژل رویال اصل در مجموعه عسل هفت براساس بهترین کیفیت زبان زد تمام مصرف کنننده گان محصولات زنبور عسل می باشد.[/box]

مراکز فروش عمده ژل رویال