فروش اینترنتی گرده گل عسل به صورت عمده و با ارسال به کل کشور از سایت عسل هفت انجام میشود. این محصول از فرآورده های پر خاصیت زنبور عسل می باشد.
به نظر می رسد زنبور عسل هم از جمله موجوداتی است که محصولات مختلفی برای مصرف دارد که نه تنها برای خودش که برای بشر دارای خواص فراوانی است. گرده گل یکی از این محصولات است. اما گرده گل چیست؟

گرده گل چیست؟

شاید تا کنون به موضوع فکر کرده باشید که گرده گل چیست؟ آیا واقعاً می توان آن را از بازار تهیه کرد؟
برای این که در طبیعت گل های ماده شکوفا و بارور شوند، باید گرده گل از بساک گل های نر به آن ها منتقل شود. یکی از راه های انتقال حشراتی چون زنبور عسل هستند که روی گل را می نشینند.
این ماده در بدن زنبور عسل به حالت فشرده در آمده و زنبور برای تغذیه آن را به کندو می برد، که غذای لار ها را تأمین کند.
در گرده گل بیش از 40 درصد پروتئین بسته به نوع گیاه وجود دارد.

انواع گرده گل

مرکز فروش گرده گل عسل به صورت اینترنتی

با وجودی که جمع آوری گرده گل بسیار سخت است، ولی می توان گفت که زنبور عسل به سادگی آن را جمع کرده و می توان در پنجه پای سوم این حشره آن را بسته بندی تحویل گرفت. با این وجود جدا کردن از پای زنبور کار سختی است.
در نتیجه گرده گل هم از فرآورده های منحصر به فرد زنبور عسل است که هم ارزان نیست و هم این که فروش آن توسط افراد متخصص ممکن خواهد بود.
به صورت اینترنتی می توان انواع گرده گل ایرانی و مرغوب را در حجم متفاوت به فروش رساند. منتها بد نیست بدانید که به دلیل کیفیت و قیمت کمتر انواع گرده گل چینی و خارجی هم در بازار به فروش می رسند.

گرده گل عسل