آیا خرید ژل رویال اصل با قیمت ارزان در کشور میسر است؟ آیا می توان این محصول را در سراسر کشور خریداری نمود و همیشه در دسترس می باشد؟
شاه انگبین یا همان ژل رویال ترشحی است که ملکه زنبور های عسل از آن برای رشد خود استفاده می کند و تولید شده توسط زنبور های کارگر است. اما برای انسان هم دارای خواص فوق العاده و اعجاب انگیزی است. ملکه زنبور ها در طول دوران باروری خود تنها از این ماده استفاده می کند. زنبورهای کارگر می توانند در روز اول زندگی شان آن را مصرف کنند.

از جمله خواص ژل رویال می توان به کمک به کاهش وزن، مبارزه با سرطان و کاهش کلسترل اشاره کرد.
اگر خواهان خرید ژل رویال هستید، باید بدانید که این محصول از قسمت فوقانی سر زنبور های کارگر به دست می آید و هرگز نباید گرم شود. علت آن هم این است که حرارت خواص آنزیمی و پروتئین های مفید آن را از بین می برد.

خرید ژل رویال

استخراج ژل رویال هم محدود و هم به سختی انجام می شود و در نتیجه یک ژل رویال اصل و باکیفیت نمی تواند ارزان قیمت باشد.
همان طور که عسل اصل ارزان نیست. هر چند سودجویان از ترفند گران فروختن برای این که بگویند جنسشان اصل است، استفاده میکنند.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]البته در بازار برای ژل رویال نمونه های خارجی چینی و یا تایوانی هم وجود دارد که هم از نظر کیفیت، کیفیت پائینی دارند و هم این که قیمتشان 0.1 قیمت ژل رویال ایرانی است.[/box]

خرید اینترنتی ژل رویال اصل

در خرید ژل رویال هم مانند سایر فرآورده های زنبور عسل می توان اینترنتی اقدام نمود. البته با توجه به این که این محصول حجم کم و قیمت بالایی دارد، شاید خرید اینترنتی آن حتی برای افرادی که دور از تهران و اصفهان هستند، مقرون به صرفه تر در هزینه ها هم باشد.
در این مرکز با توجه به دسترسی به تولیدکنندگان واقعی فرآورده های زنبور عسل، می توان گفت که خرید اینترنتی و حتی حضوری در شعب سراسر کشور میسر بوده و هر میزان سفارشی قابل تأمین می باشد.

از این جهت برای ثبت سفارش و خرید ژل رویال تازه و با کیفیت می تواند سری به فروشگاه اینترنتی عسل هفت بزنید.

این فروشگاه اینترنتی با دارا بودن نشانه اینماد این  اطمینان را به مشتری می دهد که با خیال آسوده خرید خود را انجام دهد و از کیفیت و اصل بودن ژل مطمئن شود.

 

خرید ژل رویال

چه مراکزی ژل رویال اصل دارند؟

شاید در اغلب عسل فروشی ها در سراسر کشور عسل های مختلف از نظر خواص و طعم وجود داشته باشد. اما ژل رویال و گرده گل کمتر به فروش می رسد. عدم دسترسی ساده و همیشگی برای این نوع فرآورده های غذایی سبب می شود تا دنبال فروشندگان خارج از شهر یا استان خود باشید. همان طور که گفته شد، روش اینترنتی سریع ترین راه خرید این محصول است. علاوه بر عسل فروشی ها، عطاری ها هم شاید ژل رویال بفروشند. اما اعتبار مجموعه و فروشگاه در عرضه ژل رویال رویال اصل ایرانی اهمیت خواهد داشت.

در جواب سوال مصرف کننده گانی که می پرسند ژل رویال اصل از کجا بخریم باید گفت این محصول در بازار به صورت چینی و خارجی به وفور خرید و فروش می شود.

از این رو خرید غذای ملکه زنبور عسل را در کیفیت اصل و ایرانی بودن باید از مراکز معتبر و فروشگاه های شناخته شده که عمده فعالیتشان عرضه محصولات طبیعی زنبور عسل است صورت گیرد.

یکی از این مراکز که در سطح ایران اقدام به عرضه غذای ملکه نبور عسل ایرانی و اصل نموده است مجموعه عسل هفت می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی از کیفیت این محصول گرانبها می توانید با کارشناس فروش مجموعه عسل هفت از طریق تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

خرید ژل رویال

قیمت 10 گرم ژل رویال اصل

خرید و فروش ژل رویال اصل به صورت گرمی برای افرادی که به عنوان دارو جهت درمان 30 الی 90 روزه لازم دارند صورت می گیرد.

به همین منظور قیمت هر 10 گرم ژل رویال ایرانی برای 90 روز محاسبه می شود.

اما بعضی از خریداران غذای ملکه زنبور عسل را به صورت عمده و بالای 1 الی 3 کیلو تقاضا می نماید.

از این باب قیمت محاسبه شده برای این نوع خریداران به صورت عمده و مناسب در نظر گرفته می شود.

حال اگر یکی از عوامل دیگر که در قیمت این محصول تاثیر گذار است بسته بندی کردن آن می باشد.

بسته های که برای غذای ملکه زنبور عسل در نظر گرفته می شود اگر خریدار تقاضای عمده و به صورت بسته بندی داشته باشد در قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

مجموعه عسل هفت به دلیل اینکه نوع فعالیتش خرید و فروش عمده ژل رویال می باشد قیمت عرضه هر گرم ژل رویال اصل را برای مشتریانی که تقاضای 10 الی 500 گرمی با حاشیه سود بسیار پایین فاکتور می زند.

خرید ژل رویال