خرید بره موم طبیعی خوراکی با شرایط آسان چگونه انجام می شود؟ اصلاً آیا بره موم مصرف خوراکی دارد یا در تولید محصولات دیگر استفاده می شود؟ چه میزان خرید را می توان از مرکز عسل هفت انجام داد؟
بره موم طبیعی قابلیت مصرف و خوردن دارد. این امر سبب شده تا تحقیقاتی در مورد خواص آن روی بدن انجام شود که خوشبختانه تأثیرات آن به اثبات رسیده شده است.

البته مصارف بره موم خوراکی بیشتر به شکل عصاره با پایه آب در ایران پیشنهاد می شود. هرچند عصاره گیری از بره موم را می توان با الکل هم انجام داد.
خود بره موم خام خوراکی نیست. هم به دلیل عدم هضم برای معده و هم به دلیل این که مواد مفیدش با جویدن تنها در اندازه 15 درصد قابلیت جذب پیدا می کند.
همچنین بره موم برای مصرف در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هم کارایی دارد.

شرایط خرید بره موم طبیعی خوراکی

در مورد شرایط خرید بره موم طبیعی خوراکی در این مرکز و اغلب مراکز معتبر باید بگوییم که حداقل سفارشات عمده از 10 کیلو گرم به بالا می باشد.
همچنین با توجه به تأمین از طریق زنبورداری های بزرگ و متعدد می توان حجم های بیشتر را هم تأمین نمود.
شرایط آسان ارائه شده در این مراکز این است که علاوه بر خرید مستقیم شما نیاز به خرید حضوری ندارید. اینترنت و یا شبکه های اجتماعی راهی برای خرید مناسب و آسان شما است.
ولی قبل از خرید و انجام معامله باید بدانید که خرید خود را از کجا انجام می دهید. مرکز مورد اعتماد در این زمینه را بیابید.
کیفیت بره موم را می توان از روی رنگ سبز روشن تا خیلی تیره آن هم تا حدودی فهمید.

بره موم عسل

کاربرد بره موم برای زنبورداران

اگرچه خود زنبور عسل با استفاده از صمغ گیاهان بره موم را تولید می کند و به کمک آن هم می تواند کارهای زیر را انجام دهد، اما زنبورداران هم می توانند برای تعمیر کندو خرید بره موم داشته باشند.
بره موم در کندو برای صیقل دادن استفاده می شود.
ماده ای ضد عفونی کننده است.
همچنین می تواند، به کمک بره موم سوراخ پرواز را در ابعاد دلخواه تنظیم کند.

بره موم خوراکی

منبع: www.zanburha.ir