گرده گل ایرانی

خرید اینترنتی گرده گل ایرانی زنبور عسل هم اکنون از سایت های مختلف ممکن است، اما نکته مهم در خرید این فرآورده زنبور عسل اصل بودن محصول و طبیعی بودن آن می باشد.
آیا می دانید زنبور عسل جوان چه مصرف می کند؟ آیا می دانید که کامل ترین خوراکی که در طبیعت وجود دارد، چیست؟
در مورد این که کامل ترین غذا طبیعی چیست شاید یک پاسخ کلی این باشد که گرده گل بسیار کامل و مغذی است. علت اصلی این موضوع هم وجود اکثر مواد غذایی است، که بدن به آن نیاز دارد.یعنی پروتئین ها، آمینو اسید ها و فولیک اسید است. همین موارد سبب می شود تا غذای زنبور های جوان را تشکیل دهد.

گرده گل ایرانی چیست؟

گرده گل ایرانی به دلیل ترکیبات مناسب و حدود 40 درصد پروتئین نسبت به سایر انواع گرده گل زنبور عسل موجود در بازار بهترین گزینه است. از این رو خواص دارویی و درمانی گرده گل ایرانی هم بیش از انواع دیگر خواهد بود.
درمان کم خونی های خطرساز، مشکلات پروستات، آلرژی و مواردی از این دست با مصرف گرده گل ایرانی با راندمان بالا ممکن خواهد بود.
لازم به ذکر است که گرده گل ایرانی را باید صبح به صورت ناشتا استفاده کرد. همچنین با جویدن، و نیز به صورت کپسولی می توان گرده گل را استفاده کرد. منتها بیشترین تأثیر همان خوردن ناشتا می باشد.

گرده گل ایرانی

خرید اینترنتی گرده گل ایرانی

اما خرید گرده گل در انواع ایرانی را مانند هر محصول دیگر می توان اینترنتی انجام داد. در روش اینترننی خرید، فروشندگان زیادی را می توان در زمان کوتاه پیدا کرد که به راحتی اطلاعت آنالیزی و کیفی را در اختیار شما قرار می دهند. منتها برای ارسال بار و سفارش باید فروشگاه های معتبر را پیدا کرد.

یکی از نشانه های معتبر بودن فروشگاه های اینترنتی عرضه محصولات طبیعی و اصل می باشد.

همچنین داشتن اینماد در سایت های خرید و فروش گرده گل ایرانی از دیگر نشانه های معتبر بودن مشتری است که باعث جذب مصرف کننده گان شده است.

فروشگاه اینترنتی عسل هفت یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در سطح ایران و کشور های خارجی می باشد که نظر مشتری و کیفیت محصولات طبیعی زنبور عسل در اولویت اول است.

علاوه بر گرده گل ایرانی دیگر محصولات زنبور عسل که در سایت عسل هفت همراه با قیمت و عکس به نمایش گذشاته شده است عبارتند از:

گرده گل ایرانی

قیمت هر کیلو گرده گل اصل

گرده گل های زیادی با تنوع قیمت در بازار خرید و فروش می شود.

علت این تنوع قیمت به دلیل بی برنامه گی و نبودن نظارت کافی بر روی محصولات زنیور عسل از جمله همین گرده گل می باشد به همین خاطر زنبور دار مطابق به خواسته خود قیمت آن را افزایش و یا کاهش می دهد.

یکی دیگر از وجود قیمت های متفاوت در بازار کیفیت آن می باشد.

کیفیت های بالا و در اصل گرده گل های ایرانی در برابر گرده های چینی و بی کیفیت قیمت بالا تری دارد.

اما کیفیت خوب دلیل بر این نمی شود که فروشنده بخواهد گرده گل را قیمت بالا و به قول معروف قیمت نجومی به دست مشتری برساند.

در مجموعه عسل هفت قیمت هر کیلو گرده گل ایرانی و اصل با عالی ترین کیفیت به دلیل حاشیه سود پایین مناسب تر از دیگر فروشندگان به دست مصرف کننده می  رساند.

 

گرده گل ایرانی

خواص گرده گل طبیعی

  • درمان و پیشگیری از پوکی استخوان به خصوص در کهنسالان و خردسالان.
  • درمان پروستات و التهاب پروستات در آقایان.
  • به دلیل دارا بودن موادی به نام اسید آمینه برای برطرف کردن چین و چروک در لوازم آرایشی استفاده می شود.
  • بهبود تنبلی تخمدان در بانوان و باروری.
  • تقویت اسپرم در اقایان و رفع ضعف قوای جسمی.
  • بهبود لاغری های مزمن.
  • درمان کبد چرب.
  • خستگی و کسلی را رفع می کند.

گرده گل ایرانی

مضرات گرده گل

این محصول برای درمان لاغری عالی است و افرادی که اضافه وزن دارند اگر بخواهند از خواص آن بهرمند شوند حتما باید همراه با رژیم غذایی و ورزش باشد.

همچنین یکی دیگر از خواص آن کاهش آلرژی و حساسیت است اما نوع سیستم بندی بعضی از افراد طوری است که بر گرده گل حساسیت دارند.

کارشناس فروش عسل هفت توصیه ی کند که به مدت یک هفته میل کند اگر ایجاد حساست نکرد ادامه درمان را انجام دهند.

گرده گل اگر تقلبی و چینی باشد علاوه بر اینکه خواص دارویی ندارد باعث ضرر رساندن به بدن می شود طوری که فرد را راهی بیمارستان کند.

از این باب مرکز فروش گرده گل ایرانی به نام عسل هفت این پیشنهاد را می هد که در هنگام خرید این محصول دقت عمل بفرمایید.

گرده گل ایرانی

چگونه گرده گل ایرانی تهیه کنیم

همیشه این سوال برای مصرف کننده محصولات طبیعی زنبور عسل به وجود می آید که چگونه گرده گل ایرانی و اصل را تهیه کنیم؟

سه راه برای تهیه این محصول در زیر پیشنهاد می شود:

  • خرید گرده گل اصل به صورت حضوری در دفتر فروش.
  • خرید گرده گل ایرانی به صورت اینترنتی.
  • خرید گرده گل طبیهی به صورت تلفنی.

اگر زمان و هزینه برای شما مهم است پیشنهاد می شود که نیاز خود را به صورت مستقیم با کارشناس فروش عسل هفت از طریق راه های ارتباطی تماس با ما در میان بگذارید.

کارشناس فروش این مجموعه به صورت کاملا برای مصرف کننده نحوه مصرف گرده همچنین نحوه تشخیص گرده گل اصل از تقلبی را با صبر فراوان شرح می دهد.

گرده گل ایرانی