خرید بره موم همدان با خلوص بالا و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی عسل هفت انجام می پزیرد.بره موم یک ماده رزینی معروف است که بوسیله زنبورها از شکوفه‌ ها و مواد ترشح شده از گیاهان، جمع‌آوری شده و با آنزیم‌ های زنبور،موم ترکیب می‌ شود. لغت یونانی «Propolis» کاربرد این ماده در کندو را مشخص می‌ کند: proo=برای یا «در دفاع از» و poliss=شهر، که معنی آن «دفاع از کندو» می‌ باشد. زنبورها از بره موم برای نرم‌ تر شدن دیواره‌ های داخلی کندو، درزگیری حفره‌ های شان عسل و پوشاندن اجساد موجودات مهاجم که در درون کندو مرده‌ اند، برای جلوگیری از تجزیه آن‌ ها، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. همچنین بره موم به دلیل تأثیر ضد عفونی کنندگی و خواص ضد میکروبی خود، از کلونی در برابر بیماری‌ ها محافظت می‌ کند. در این مطلب با خواص دارویی بره موم همدان آشنا خواهید شد.

 خواص بره موم

بره موم به دلیل خواص ضد عفونی کنندگی و بی‌ حسی موضعی خود، توسط تمدن‌ های مختلف، برای درمان سرما خوردگی، جراحات و زخم‌ ها بطور گسترده مورد استفاده قرار می‌ گرفته است.

مصری‌ ها از این ماده برای مومیایی کردن مردگان خود استفاده می‌ کردند و اخیراً در طول جنگ بوئر، جهت بهبود جراحات و احیای بافت مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین به دلیل خاصیت‌ های ضد میکروبی، ضد التهابی، ضد تومور، تنظیم سیستم ایمنی و آنتی‌ اکسیدانی آن، خواص بره موم را در طب جایگزین کاربرد دارد.

بره موم یکی از فرآورده های ارزشمند زنبورعسل بوده که هم در کندو عسل و هم برای انسان ها، از خواص خوبی بهره مند بوده و امروزه توانسته به عنوان یک عامل ضدسرطانی بسیار معروف در دنیا، شناخته شده باشد.

بره موم همراه با عسل طبیعی، می تواند یک ماده ی خوراکی مناسبی باشد که از فواید بسیار موثر دارویی و درمانی برخوردار بوده است.

خاصیت آنتی اکسیدانی بره موم، این ماده را به یکی از اثرگذارترین مواد شناخته شده با خواص ضدسرطانی تبدیل نموده که امروزه حتی همراه با انجام شیمی درمانی های افراد سرطانی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله دیگر خواص بره موم، می تواند به کاهش کلسترول خون، درمان مشکلات دهان و دندان و جلوگیری از ریزش مو نیز اشاره داشت.

با توجه به اینکه خالص و اصل بودن بره موم از اهمیت بالایی برخوردار بوده، توصیه شده تا انواع بره موم از فروشگاه های معتبری تهیه گردد که فروشندگان آنها، خودشان یک زنبوردار بوده و یا با زنبورداران معتبر در ارتباط مستقیم می باشند.

کاربردهای بره موم

  • بره موم به عنوان ماده ی ضد عفونی کننده و عاملی موثر در پیشگیری از ورود و شیوع بیماریها در کندو محسوب می شود.
  • بره موم در محل ورود زنبوران به داخل کندو قرار دارد و به دلیل این که زنبورها پیش از ورود به کندو از روی آن عبور خواهند کرد.
  •  نقش ضد عفونی کننده دست و پای زنبوران را در بدو ورود به کندو ایفا نماید.
  • همچنین پر کردن شکافها، تنگ کردن سوراخهای تهویه، تنگ کردن دریچه پرواز در زمستان، ترمیم شکستگی ها، جلا دادن و ضد عفونی کردن جدار داخلی کندو و قابها، محکم کردن محل اتصال قابهای عسل به کندو و به یکدیگر از دیگر کاربردهای بره موم است.
  • بره موم به دلیل خواص ضد عفونی کنندگی و بی‌ حسی موضعی خود، توسط تمدن‌ های مختلف، برای درمان سرما خوردگی، جراحات و زخم‌ ها بطور گسترده مورد استفاده قرار می‌ گرفته است.
  • مصری‌ ها از این ماده برای مومیایی کردن مردگان خود استفاده می‌ کردند.
  •  در طول جنگ  ها جهت بهبود جراحات و احیای بافت مورد استفاده قرار گرفته است
  • همچنین به دلیل خاصیت‌ های ضد میکروبی، ضد التهابی، ضد تومور، تنظیم سیستم ایمنی و آنتی‌ اکسیدانی آن در طب جایگزین کاربرد دارد.
  • این ماده خارق العاده خواصی شامل اثر ضد باکتریایی ضد قارچی، ضد انگلی، آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد پوسیدگی دندان دارد،
  • همچنین به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی بدن، بهبود دهنده اختلالات دهان و لثه، بی حس کننده موضعی، کاهش دهنده فشار خون کاربرد دارد.

قیمت بره موم اصل

خرید اینترنتی  عصاره بره موم

برای خرید بره موم  به فروشگاه اینترنتی عسل هفت مراجعه نماید. در این فروشگاه از قابلیت های زیر  برخوردار خواهیم بود:

  • دسترس پذیری همیشگی

واحد پشتیبانی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ پاسخگوی شما از طریق کانال های ارتباطی هستند.

  • تضمین کیفیت محصولات

چنانجه محصول خریداری شده ای از فروشگاه ما مورد تأیید شما نبود، می توانید آن را برگشت نمایید. کلیه محصولات ما دارای تأییدیه می باشند

  • ارسال رایگان

سفارشات شما را بصورت رایگان به آدرس شما ارسال می کنیم. مدت زمان رسیدن محصول به دست شما ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری می باشد